Äntligen bloggare!

Som jag har tänkt och tänkt, men aldrig kommit till skott! Nu har jag då äntligen tagit steget och blivit bloggare jag också. Efter en del tekniska hinder, som jag tillslut besegrade *stor och stark i cyberrymden* är jag nu äntligen på G... kul. Fast nu när jag äntligen är på G, har jag inte tid att skriva. Jag lever nämligen ett liv med en massa *måsten*. Just nu har jag en lista över måsten som jag börj göra innan sambon kommer hem, jag vill ju vara duktig. 

*Måste städa huset
*Måste baka lussebullar
*Måste hänga tvätt
*Måste borsta tänderna
*Måste duscha
*Måste träna
*Måste rätta elevernas arbeten
*Måste vattna blommorna
*Måste banta....

...allt detta måste jag göra idag, innan kl 17:00, annars.... ja, annars blir det kaos i mitt huvud och jag vet att jag kommer att må dåligt... så, vi ses sen när duktiga Linda gjort alla måsten.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0