Dåligt humör idag...

Usch, idag är jag på dåligt humör. Har bråkat med Robban hela morgonen och känner att allt är piss. Vet ni vad jag hatar, ekonomi. Jo, jag vet... en klassiker att bråka om. Men varför ska pengar styra ens liv så mycket. Jag vill ha mycket pengar!!!!! Jag vill handla till mig själv nån jävla gång och inte alltid bara tänka på att alla andra ska ha först. Barn - kostar hur mycket pengar somhelst. Och desto äldre, desto mer pengar. Jag längtar tills de kan försörja sig själva! Jag har ju pluggat och haft dåligt med pengar så länge och när jag väl är klar och får ett jobb, då hittar jag en karl som ska plugga och leva på studiemedel, jaha, tillbaka på ruta 1. Lån för att renovera - ja sånt kan man glömma... pengar över till annat än mat och räkningar - ja, sånt kan man glömma. Blir tokig snart, ska det vara såhär? 

Fy fan vad negativ jag är idag, och jag ska stå på scen ikväll, kanske får ur mig lite skit då... 

Kommentarer
Postat av: Janna

Jag är också på grymt dåligt humör.

2009-04-30 @ 12:44:36
URL: http://jannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0