Idag är en bättre dag...

... mitt senaste inlägg var grymt negativt så jag måste ju försöka skriva när jag mår lite bättre också. Annars är det rätt typiskt att skriva när man mår som sämst, då blir skrivandet som en form av terapi.

I helgen fyllde Robban 34 år, det firade vi med god mat och gott sällskap. Robban fick ett par gummistövlar av min pappa, presentkort på kläder, strumpor och specialchips av sina föräldrar. Av oss fick han en t-shirt och en huvtröja. Så nu är han en helt ny människa, med nya fräscha kläder!

Vi har mest roddat och städat i helgen, ute på gården, rensat i rabatter och grejat. Det är skönt att göra sånt tycker jag, det blir så fint sen. Robban har hållit på med veden, jag har tvättat. Håller på att tvätta upp min brors kläder också, så det blir ett och annat plagg. Varför gör jag det, undrar ni? Det är en lång och komplicerad historia...

Nu är man tillbaka på jobbet och det känns ok, det är ju inte så många veckor kvar nu. Börjar se fram emot sommarlov! Gud så lugn och skön sommar vi ska ha!

På torsdag är det sista april och då har vi spelning, det ska bli riktigt kul! Ser fram emot det, det var två måander sen sist och man får lite abstinens. Det tråkiga är att när vi spelar på kåren börjar vi spela runt 12-1 på natten, det är då det är som mest fart. Men att vänta så länga gör ju att man blir lite trött och seg innan man ska upp, men det går väl.

Nä, nu ska jag jobba lite! Ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0