Idag städar vi...

...känns som att vi inte gör något annat , men det är skönt att städa! Idag åker vi till soptippen med minst ett lass, håller dessutom på att storstäda inne, vårstäda. Igår tog vi ett rum, planterade om blommor, putsa fönster och dammtorkade överallt. Idag blir det vardagsrummet, måste städa och det fint runtomkring mig annars blir det kaos i huvudet. Till helgen ska vi tydligen ut på isen en sista gång, hua. Vi ska angla med Martin och Ellenor. Jag tycker om att fiska och angla, men jag vill gärna att isen ska vara idiotsäker och det är den ju inte nu precis. Men jag får väl lita på att killarna vet vad de gör. Sen ska vi hinna med att repa också i helgen, sista april har vi spelning igen och det ska bli himla kul. Det är 2 månader sen senaste spelningen och man börjar få abstinens =)

Nä, nu ska jag ta hjälp av min lille duktige son och städa här inne, Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0