Allmänt less just nu.

Jag har varit medlem i något som heter xtravaganza, det är en verksamhet som hjälper en att ändra livsstil (typ matvanor osv) Medmemskapet är svindyrt! Man skriver dessutom på 12 månaders kontrakt. Nu har jag sagt upp det och förra månaden skulle ha varit sista gången de drog medlemsavgiften. Nu upptäckte jag att de dragit även denna gång, FAN vad sur jag blir! Fredagkväll är det dessuotm och det går inte att ringa! Jag provade =) Skickade ett argt mail! Om jag inte hör något innan måndag till lunch åker jag dit och dödar dem! Jag HATAR när uppsägningar inte fungerar och det handlar som sagt om MYCKET pengar!

Sen ska Robban ut ikväll, det är väl iof ingen big deal. Men han kollade buss och skulle så stort åka hem vid två, det skulle gå en buss då. Nu ringer han och säger att det inte går någon buss kl två, utan kl ett. Han menar att det kan bli tajt att hinna med den så han funderar på att sova i stan. Det gör mig också irriterad! Det blir inte bättre av att jag var irriterad redan innan han ringde. - Men sov i stan då, jag skiter i vilket!!

Sen ska vi åka till Östersund och hälsa på min syrra i morgon, så ringer jag och det första hon säger är att de varit/är sjuka - feber och sånt. Shit, vill inte bli sjuk, planerna bara skiter sig! Orkar inte bestämma nåt nu, nu ska jag sura ihop och bara vara riktigt irriterad ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0