Det blev Fränsta

Den där dan. Vi åkte till Fränsta och köpte lim. Så nu har vi tapeserat klart, nästa... tapeten tog slut så vi måste likt förbannat åka till stan och köpa mer, grrr... Irritersamt. Men så är det. Väl i Fränsta bestämde vi oss för att spela minigolf, Linus var ju med och det kändes som en trevlig familjegrej, det skulle vi aldrig gjort. Linus och Robban blev snabbt skitsur när det inte gick så bra för dem, jag kunde inte annat än skratta åt dem. Så dåliga förlorare! Linus blev riktigt sur, Robban blev ganska sur, försökte dölja det med det sken igenom =) Jag vann såklart. Kul med en familj som är så dåliga förlorare =)

Ja, som sagt. Idag ska vi kanske in till stan, idag eller i morgon, och köpa tapeter så vi kan färdigställa rummet. På måndag börjar ju jag att jobba och då ska det vara klart! Längtar lite tills på måndag, vet att det hänt en del på jobbet och jag vill se hur det kommer att gå med de nya förändringarna. Jag tror att det kommer att gå lite sisodär och då kommer jag att vara nöjd =) Kryptiskt, jag vet...

Jaja, nu ska jag upp och stoppa Robban, han tror visst att han ska börja städningen med att dammsuga, det är ju det sista man gör, att han aldrig lär sig, stackarn =)

Kommentarer
Postat av: Svenskfroken

Lyssnade på Lukas låt på youtube. WOW säger jag bara - fan vad duktig han är!

2009-08-15 @ 19:01:38
URL: http://svenskfroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0