Dricker gaviscon och inväntar sambo..

Sitter i sängen och försöker hitta en bekväm ställning så att jag kan ha min bärbara i knät. Det går sisodär. Det är som vanligt livat i magen den här tiden så datorn stutsar upp och ner =)

Ja,  idag är det tisdag och två hela arbetsdagar är till ända. Det känns som att jag har jobbat i två veckor, men det har endast gått två dagar och jag har egentligen inte gjort någon nytta alls. Har inte riktigt kommit igång, jag är lite svårstartad.

Robban är i stan just nu med sitt band och jag sitter och väntar in honom så jag får somna någon gång. Jag vet hur jag är, om han inte är hemma har jag svårt att sova. Sen om jag råkat somna och han kommer hem kommer jag att vakna och sen ha svårt för att somna om.

Det känns både skönt men samtidigt meningslöst att jobba. Som planen är kommer jag att jobba i exakt 8 veckor, vad hinner man åstakomma på 8 veckor? Dessutom kommer vi inte att köra igång med lektioner fören om två veckor, så 6 veckor får jag med mina elever. Jag kommer att ha ettor, tvåor och treor. Ettorna kommer jag knappt att hinna köra igång. Tvåorna hinner jag inte avsluta sv A med och treorna är mitt i sv B. Men jag kommer att planera väl för min efterföljare, hon/han ska inte komma och tro att h*n gör som h*n vill med mina elever =)

Nu är i alla fall tapetseringen klar! Det var väl för väl. Idag har Robban dessutom satt upp alla lister, hemma hos MIG blir inga lister ettårsprojekt, det har jag lovat mig själv =)

Nä, nu ska jag läsa en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0