Hemma igen.

Igår for vi till min pappa i Sörbygden, vi sov över tills idag. Det var riktigt lugnt och skönt. Min bror, Robban och pappa grejade med taket på huset. Kajsa-Linn och hennes kusin Johanna lekte och grejade och jag vilade! Sen på kvällen tog vi ett kvällsdopp och sen blev det grillat. Det är skönt att åka hem ibland och bara vara! Utan måsten och massa att göra, bara ta det lugnt. Idag för en stund sen kom vi hem, hämtade upp Linus som varit hos sin pappa, de har varit på Gotland. Just nu skjutsar Robban Lukas till sin pappa. När vi kom hem var Kajsa-Linns pappa och hans tjej här och plockade rödvinbär, de plockade till oss också, tack! Man kan tro att det är alldeles besvärligt att ha en sån familj som jag har, men allt funkar faktiskt väldigt bra! Jag har en väldigt bra relation till alla mina ex, så vi är som en stor lycklig familj =) Visst blir det lite strul ibland, men det är verkligen inte ofta.

Kira, nere på Vången innan vi åkte till pappa, så fin hon är =)


Robbans nya tatuering





Min pappa =)





Kajsa-Linn red på en av pappas hästar







Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tatuering!

2009-08-06 @ 22:00:41
Postat av: Anonym

Jättefin blogg du har :)

Ge tips på hur du tycker jag ska kunna göra om min blogg :)

2009-08-08 @ 21:55:51
URL: http://mmeliiie.blogg.se/
Postat av: Helene

mysig blogg, kolla gärna min (a)

2009-08-09 @ 21:56:23
URL: http://ticktickboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0