Sommar och bad

Igår var vi och solade och badade. Vi valde den enkla vägen och for till Stödehuset =) Det är rätt bekvämt när man har barnen med sig. Sen blev vi bjudna på middag till Robbans föräldrar, grillat, supergott =) Tyvärr tyckte min mage att det var lite väl häftigt så den protesterade ju hela kvällen som straff. Linus valde att sova hos en kompis, Kajsa-Linn åkte till sin pappa och Lukas är i Erikslund så hör och höpna! Vi är barnlediga =) Annorlunda.

Nu ska vi åka in till stan en sväng, kan vara skönt sådär bara vi två. Om en vecka precis börjar jag jobba, men jag har faktiskt ingen ångest över det. Tvärtom! Det ska bli kul, spännande, lite nytt. Efter så många veckor som jag är ledig på sommaren ska det bli kul att börja jobba.

Nu, frukost! 

Kommentarer
Postat av: meliie

fin blogg :) Kommentera gärna mitt senaste inlägg om att även dåliga jobb kan tjäna sjukt mycke pengar.

2009-08-10 @ 14:35:53
URL: http://mmeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0