Lördagmorgon...

..har precis, i vanlig ordning, städat en hel morgon. Det är helgsysslan. Vi städar varje helg, allt för att försöka hålla oss med näsan över vattenytan och inte drunkna i stök! Det är ett måste när man dels är pedant som jag och dels har fyra barn. Med pedant menar jag att jag helst skulle vilja bo i ett utställningshem, men det har jag fått lagt på hyllan. Det räcker med att det är hyfsat städat, så blir det lite ro i huvet på mig. Totalt kaos kan jag inte ha det, då funkar inget.

Vägningen igår, ja... Det gick ungefär som jag trott, sådär. Men nu innan jul har jag som mål att stå still eller gå ner liiite. Jag hade gått ner 0,4, helt ok. Robban hade gått ner 0,6. Men det är ok, jag vet att jag ätit både kakdeg och julgodis, en hamburgare har slunkit ner osv. Så så länge det står minus på vägen är jag överlycklig =)

Nu ser det alltså ut som här.

Linda - 3,4 kg

Robban - 4,1 kg

Kommentarer
Postat av: nathalieh

bra blogg.

allt bra med dig? :)

2009-12-26 @ 11:53:31
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0