Jag är trött!

Vet inte om jag hämtat mig riktigt än, är så in i norden trött att jag kan knappt sitta på stolen utan att fara av. Nu vill jag bara att Robban ska hämta mig så jag kan åka hem och sova en stund medan han städar =) Helgen blir annars väldigt lugn. Ska ev. åka in och klippa klorna på Kira på lördag, åker till Arken, vågar inte chansa själv riktigt. Annars blir det lugnt. Har ont i magen förtfarande, typ som träningsvärk, som om magen är helt förvånad att jag faktiskt måste äta ibland också, den har väl glömt vitsen med det efter den totala tömningen jag gjorde =) 

Jaja, nu ska vi ha genomgång hur vi sätter betyg med vårt datasystem, bäst att vara alert och med!

See yoa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0