Jag lovar..

..jag ska lägga upp bild på lillar Kira, ikväll! Igår var Ellenor hos mig och vi repade. När det var över var jag trött och slut och halvsomnade i soffan. Ikväll ska Lukas börja på något som heter Rock after School och det är precis vad det är. De sätter ihop "grupper", sen får man spela ihop i 10 veckor, spela in en låt i studio och göra ett uppträdande. Lukas hamnade i en grupp med bara tjejer! Fast jag tror att det blir himla bra, det var rara tjejer, lite framåt, lite tuffa. De hade ett band redan, men saknade en gitarrist. Det blir skitcoolt för Lukas att vara gitarrist i det bandet. Han är ju lite av tjejernas favorit =) Lång som han är, ser lite "vuxen" ut, lite tyst, charmig och spelar gitarr, kan det blir bättre brudmagnet =) Så efter det, jag måste vänta på honom här i stan så åker han med mig hem, så ska jag försöka sätta in en bild på lillgullhunden! Idag är hon hos Robbans pappa, eftersom vi är borta hela dagen.

Just ja, tror ni inte att de hittade mer fel på biljäveln, nån fjäder som var tvunget att bytas, den gick inte ens att köra utan att den grejen byttes. Jaha, beställa ännu fler delar, dyrt, så håller de på med den idag. Hatar bilar som går sönder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0