Nej, jag har inte försvunnit!

Men jag har varit sjuk!

Jag har haft maginfluensa (tror jag, jag väljer att kalla det så, det låter bra) dvs. mycket dålig i mage (diarre ggr 100) samt febertoppar?! Konstiga symptom. Jag har varit hemma från jobbet mån-ons, är tillbaka idag. Det konstiga är att idag är det torsdag, men i mitt huvud är det måndag...

Hinner inte skriva så mycket, ni inser väl HUR mycket jag ligger efter i arbetet...

Ellenor! - Har inga pengar på mobilen men kan vi repa till helgen, så jag vet att jag är helt frisk? Jag har inte spytt något, bara varit dålig i magen. Jag har inte haft magsjuka, försäkrar =)

Kommentarer
Postat av: Robert

nu har jag läst lite:)

2009-02-19 @ 18:34:21
Postat av: Tina

Hej

Du har en utmaning på min blogg =)



Kram T

2009-02-19 @ 21:14:14
URL: http://teamart.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Hallå! O fy tusan, lät inge roligt!



Ja, hm.. Nog ska vi kunna träffas nånting. När skulle passa bra för dig? Jag och Martin skall ut och käka+bio på Lördag men det blir ju inte förrän eftermiddagen.

Ja som sagt: När skulle passa bäst för dig?

2009-02-19 @ 22:14:38
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0