Om ni visste vad effektiv jag varit på jobbet idag!

1. Började morgonen med att städa personalrummet, alla skåp, lådor, kyl...
2. Ordnade med lite papper, sorterade lite
3. Kl 9 for jag till Birsta och hämtade en bilgrej
4. Skrev EVK-inbjudan till elever
5. Sammanställde inför ett elevmöte
6. Elev och föräldramöte kl 11
7. Gjorde iordning ett allmänt kalendarium för eleverna, satte upp ute på anslagstavlan
8. Gjorde ordning i mitt estet-rum. Satte upp på väggen
9. Lunch
10. kopierade och gjorde i ordning 12 veckors jobb åt ettorna.
11. Var på allsamling med alla på skolan
12. Ringt och bokat pianostämmare och flyttvagn till pianot
13. Plockade i och ur diskmaskinen här på jobbet, städade runt diskbänken
14. Fyllde på kaffeautomaten
15. och här är jag nu. Ska sätta mig och slöa! Sen ska jag hämta Lukas kvart i 4, han ska på Rock After School. Sen hämta Robban, skjutsa honom till den andra bilen. Iväg och handla, hämta Lukas efter han spelat, hem, in med matvaror, hämta Linus. Hämta Kira och Kajsa-Linn som är hos Robbans föräldrar. Hem, sätta mig med Lukas som måste jobba ikapp sig med samhälle. Hänga tvätt, ge barnen kvällsfika, se till så att idrottskläder är packade. Se till så att läxor är gjorda. Se till så att alla somnar. Då är kl ca 22:00 och även jag somnar ovaggad! Nån som känner igen sig =)

Ja, typ =) så kan en effektiv dag se ut =)

Kommentarer
Postat av: jessicapessica

Glöm inte bort dig själv mitt i allt bara.

2009-02-12 @ 10:58:04
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0