Rapport..

..vill bara skriva ett kort inlägg om hur läget är med Kira. Allt går över förväntan, hon är en underbar lite raring. Hon gör inte mycket väsen av sig, hon är go och glad och finner sig i allt. Hon tyr sig till mig till 100%, hon lyssnar mest på mig. Om någon annan ropar eller säger nåt till henne så tittar hon på mig först med stora ögon och kollar om det är ok. Igår skulle Lukas ta med henne till sitt rum, han ropade hennes namn, men hon gick inte. Sen reste jag mig och ropade hennes namn, omedelbart följde hon med, rolig hund =)

Vi repade igår så jag hann inte lägga ut några bilder, få se om´jag hinner ikväll!

Ellenor! Om du läser detta. Jag glömde ringa dig igår, jag tänkte höra om vi kunde träffas ikväll och repa lite? Jag ringer sen om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Halloj! ja visst kan vi träffas, vore skoj! Vill ju se vovven också. Har pratat med lite folk ang. Lördag och det verkar kunna bli av. Kan prata mer om det ikväll!

2009-02-10 @ 15:25:40
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0