Så blev det fredag igen...

..en bra fredag!

Vikt
Ja, idag var det vägning igen. Det gick bra. Mitt mål år ju att stå still i vikt nu, jag hade faktiskt gått ner, även denna fredag. Iof inte så mycket, men allt som är - är bra. Går jag ner lite varje vecka, som jag gjort hittills, så blir det ju en del innan det är färdigt. Känns som att jag har hittat en balans! Mycket kolhydratfattigt på veckorna, fritt på helgerna. Även om jag äter rätt hej vilt på helgen, verkar det som att jag går ner i vikt ändå! Super. Mina nya byxor har jag idag och de sitter SÅ snyggt! Jag som inte köpt byxor på hur länge som helst. Trodde inte att det fanns byxor som jag kunde ha =) Men det fanns det, och de sitter skitbra!

Ikväll ska jag till min vän Catarina, det ska bli mycket trevligt. Det är en gammal (ja, hon är inte gammal, bara vår vänskap=) pluggkompis från lärarhögskolan. När vi träffas, vilket vi gör med jämna mellanrum, blir det mycket jobbsnack, så det är inte så kul för andra att vara med på våra träffar! Vi ska äta kyckling i kokosmjölk och ungsbakade grönsaker och VIN, mycket vin =)

Oj då, måste ju förbereda. Har en Power Point - genomgång med eleverna om 30 min och jag har inte gjort klart den än, måste göra det! Skriver mer sen!

Kram till alla // en glad Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0