Sitter på jobbet..

.. och känner mig halvt som halvt engagerad. Har en dag med mycket få lektioner och det gör mig slö! Har hur mycket tid som helst att surfa runt och inte göra någon nytta alls. Annars mår jag mycket bättre nu, har inte lika ont i magen. Känns som att jag har kommit in i ett lugn nuförtiden. Jag vet ju att livet går i vågor, men nu känns allt helt ok! Det kan bero på många saker, här är några saker som gör mig positiv just nu.

1. Det är snart mars, det börjar kännas i luften att våren är på väg
2. Vi har en spelning till helgen, det flyter i bandet, det går bra och det känns bra
3. Alla ungar är hos mig nu
4. Det är snart 1 veckas lov!
5. Jag ska åka till Stockholm på torsdag och gå på konsert, kul!
6. Vi har tagit upp en dörr till Kajsas rum, det känns som att det är på G
7. Lön i morgon (iof lär den ta slut fort!)
8. Vi har äntligen köpt elgitarren till Lukas som vi lovat så länge (5000 kr kostade den, men den skulle ha kostat 7000!!)
9. Robban är på bra humör, han är fin, rar, snäll och hjälper mig så mycket
10. Sen är det en sak som hänt som fått mig att inse att livet är för kort för att deppa bort. En sak som alla borde få uppleva, som gjort mig lugnare, i alla fall nu under en period. Jag säger inte vad än, kanske det kommer så småningom, när det mognat ett tag.

Jaja, tillbaka till jobb! Kram till er alla som faktiskt betyder jättemycket för mig! 


Kommentarer
Postat av: Rob

Låter spännande...

2009-02-27 @ 11:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0