Söndag

En alledeles lugn och vanlig helg har fortgått utan större katastrof. Jag har varit mycket seg sen i torsdag, trodde jag skulle avlida av smärta, men jag överlevde =) Vad var det då undrar ni nog? Jo, jag fick ONT i magen på torsdagkväll, ont rakt in under revbenen. Tänkte inte mer på det, överlevde... På fredag var det liiite bättre, men mot kvällen var jag riktigt dålig. Mådde illa, hade mycket ont och våndades. Robban jobbade och jag var ensam hemma, inte roligt. På lördag var det fortfarande inte bättre, trodde jag skulle behöva åka in på akuten. Ringde sjukvårdsupplysningen och där sa de att det antagligen var magkatarr, jahapp, så då kan man lägga till det också i min gedigna sjukdomshistoria! Äter nu novalucol som godis och försöker fokusera på att inte stressa. Men om man tänker tillräckligt mycket på att man måste ta det lugnt blir man stressad av det, konstigt. Igår sov jag mest hela dagen, var liksom trött och tagen. På kvällen skulle vi se en film med Linus, Robban somnade efter 5 min och jag efter ca 30 min. Vaknade av att filmen slutade runt 24 och vi skulle gå och sova. Idag har vi repat med bandet, det var mycket roligt! Vi har ju en spelning på lördag och det ska bli så kul, det var ett tag sen nu. Lucia var sist vi spelade. Nu håller Robban på med flygande Jacob och jag sitter här, så nu är nu uppdaterad om min lugna och sköna helg! Nästa helg lär väl bli lite hetsigare dock!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

DU.. Jag kom på en grejj! På Lördag har jag raggat en massa folk som ska komma, och vi ska boka bord på bykrogen och käka och "förfesta" lite. Martin skall försöka hinna med och käka också, det är hittills jag och Martin, Sanna och hennes karl Micke, Anna och Per, kanske Marie Ö och Peter, Kanske Anette Brandström samt Mamma och Ulf.



Min fråga till er är nu: Har du och Robban lust att joina oss till bords och ha lite skojj innan ni ska upp å spela?

2009-02-22 @ 21:24:59
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Catarina

Jäklar Linda..nu MÅSTE du börja ta det lite lugnare ...

2009-02-23 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0