Ännu friska!

Vi har fortfarande inte fått magsjuka, ha! Jag VANN! Över Ronnys superbakterie =) Men igår trodde jag minsann att jag fått magsjuka, men jag får nog skylla mig själv. Efter en veckas soppätande, rekommenderas upptrappning, att man äter liiite och ofta de första dagarna för att vänja kroppen och inte för starkt och stekt. Jag vräkte i mig tacos igår, eller vräkte var nog fel ord. Jag åt typ två skal, men det var MYCKET för mig igår efter en veckas soppätande. Jag åt dessutom rå lök, så jag minsann skylla mig själv att jag mådde dåligt hela kvällen.

Har idag varit på bio med Linus, det var mycket trevligt och allt känns mycket skönare nu, det tycker även han. Vi såg en rolig komedi med Jim Carrey, vi var de enda i hela salongen! VIlket var ganska mysigt faktiskt. När jag kom hem hade Lukas och Jeppe arbetat på väldigt bra här hemma, de är så duktiga. Dammsugat golvet, monterat ner Linus loftsäng och packat böcker och gosedjur (vi håller ju på att omorganisera lite härhemma). Robban hade monterat eluttag i replokalen och städat badrummet! Vilka duktiga killar jag har! Så nu ska jag göra lite mat. Vi ska äta hasselbackspotatis och inbakad fläskfie och rödvinssås. Till efterrätt, marängsvisch, Lukas har valt meny idag eftersom det är hans födelsedagsfirande.

Nu ska jag sminka klart mig och göra mat, ta ett glas vin och njuta av livet =) det tycker jag NI ska göra också!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Nejdu, här njuter vi inte av livet =( Fy fan att vi skulle åka på detta nu. Jag som är livrädd å allt! Men men... Hoppas att vi får liite sömn inatt, men det har börjat rätt dåligt, Devin har feber som inte vill gå ner mer än ett par timmar med alvedon och nu har vi utnyttjat maxdosen på ett dygn, får ej ta mer förrän imorgon förmiddag. HOPPAS för mitt liv att han sover bra inatt, annars bryter jag ihop tror jag. Jag är helt slut i kroppen!

2009-01-10 @ 22:23:42
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0