Fredag!

Jaha, idag mår labila Linda lite bättre! Eller rättare sagt mycket bättre. Jag har en bra dag, veckan har gått rätt bra och det resulterar i ett bra mående. Jag vet att på söndagkväll kommer jag att må sämre igen, men det tar jag då! Snart ska jag åka hem och ha en lugn och skön helg. BTW, facebook är då för underbar, har efter mååånga herrans år kommit i kontakt med en väldigt nära ungdomsvän. Har tänkt så mycket på henne under årens lopp och nu skriver vi till varandra för brinnande livet. Jag tror att hon och jag kommer att hålla fast i vår kontakt nu när vi funnit varandra igen, heja facebook!

Vikt
Jag tog faktiskt mod till mig och vägde mig idag. Jag vågade inte titta på resultatet dock, jag orkade inte bli besviken. Robban tittade. Han berättade bara ungefär hur det låg till, ungefär är bättre än exakt. Jag visste att jag inte hållit min pulvervikt, men Robban sa att det var mycket nära, det är ett positivt resultat. I mitt huvud har jag under veckan gått upp 5 kg, i verkligheten har jag typ inte gått upp mycket alls. Man får ha i åtanke att glykogendepoerna fyllts på också, det är mellan 1-1½ kg. Så det lilla jag hade gått upp är nog bara vätska *intalar mig själv*. Robban hade hållit sin vikt, jättebra, vilket innebär att han gått ner i fett. Så har han varit sjuk denna vecka också, men bra jobbat!

Nä nu ska jag jobba en skvätt innan jag ska hem!

Föresten, HUR orkar någon läsa min blogg, jag skulle bli så less på allt tjat att jag aldrig skulle läsa en blogg som är så jobbig som min! Men tydligen finns det några som orkar ; ) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: JANNA

Vill ju veta vad min syster gör :)

2009-01-16 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0