Funderar på att åka ner till stan...

.. har ett lektionsuppehåll på 2 timmar, funderar på att åka ner till stan och strosa för mig själv, eller rättare sagt, promenera ner till stan. Tränade inget igår, vi kom hem efter 9 på kvällen, repade ju. Har tänkt att träna hela veckan, from idag, kör mina 20 min/dag kondition, det passar bra.

Stressar just nu upp mig över två saker. Första saken är ekonomin, den här månaden kommer inte att bli rolig. Bilen måste lagas för över 3000 kr och så kommer ett lån, som bara kommer ibland, på över 5000 kr. Hatar utgifter som man inte räknat med, 8000 kr extra utgifter en månad är allt annat än roligt. 

Nästa stressmoment skriver jag om senare, nu ska jag ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0