I morgon..

..är det fredag igen, underbart! Jag ska dessutom ut med jobbet, det ska bli skönt. Först till frillan mellan två lektioner, sen ska jag sluta så fort jag kan för att åka hem och göra mig klar och sen får Robban skjutsa tillbaka mig till stan. *Hoppas Ellenor hinner färga mitt hår också* God mat och trevligt sällskap, det ÄR ju faktiskt rekreation att få gå ut och äta. Välja i meny, beställa in, sitta och prata medan någon annan gör maten åt en. Sen äta, GOD mat, bara bli uppassad. Kanske lite efterrätt? Och såklart nåt gott att dricka till! Dessutom allt gratis! ´Hoppas att ni är riktigt avundsjuka. Jag tror jag ska ta en stor god köttbit, kanske typ sötpotatisgratäng och en GOD sås, vad hungrig jag blev! =)


Kommentarer
Postat av: janna

jag tycker att vi borde planera när me family kan komma ner till er :)

2009-01-22 @ 08:44:58
Postat av: janna

sv: Jag vet inte, alltså, antingen följer mamma och co. Men om dom inte kan åker bara jag.

2009-01-22 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0