Inte nog med det...

... när jag kom ut såg jag att min bil glidit in i en annan bil...*grahhh* ännu mer irriterad. Några av mina snälla elever hjälpte mig att putta bort bilen, det blev inga märken på den andra bilen. Sen kommer den andra bilägaren, som är en vuxenelev på skolan och påstår att det är märken på bilen. Ok, det kan jag ju ta, följer med ut och ser att där hon pekar har min bil aldrig ens nuddat! Hon trodde att hela bilen åkt in, meden det bara var en pyttebit av fronten. Sen när jag pekade vart min bil nuddat in i hennes, påstod hon att hon såg massa repor där. Har som tur var vittnen som kan skriva under på "min" historia. Ska skicka in skaderapport, men det var inte rätt dag för henne att jävlas med mig! Jag som redan innan var irriterad! Kommer aldrig att betala en krona till henna, aldrig.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Fy vad irriterad jag skulle blivit. Synd att du inte hade en kamera på dig, då skulle du tagit en bild på situationen som den var då du såg den.



2009-01-12 @ 20:18:57
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Fy vad irriterad jag skulle blivit. Synd att du inte hade en kamera på dig, då skulle du tagit en bild på situationen som den var då du såg den.



2009-01-12 @ 20:19:10
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Jag tyckte såklart att det var helt nödvändigt med två likadana kommentarer.. Eller inte! Skitdator.

2009-01-12 @ 23:12:43
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0