Jag ser inget!!

Jag har haft ont i ögat hela dan och det har bara blivit värre och värre. Var och tårar och svullen. Inser nu att jag har fått ögoninflamation! Blä vad trist! Jag som lovat Kajsa-Linn att vi ska bada på badhuset i morgon. Jaja, Robban får väl bada då och jag får titta på, om det inte går över förstås. Har suttit och kikat (försökt kika, ögat klibbar) på första Harry Potter-filmen. Såg andra del igår, jo jag vet, lite oordning men skit samma. Har kommit på att jag ska titta igenom dem alla, hade inte alla hemma så jag tog och beställde dem, 69 kr styck på Ginza, ginza är bra. Robban hittade 8!?! skivor också som han beställde samtidigt, musikfreak som han är! Tre HP- filmer och 8 CD-skivor, gissa för hur mycket? strax under 400 kr! Det tycker jag var superbilligt! Ja, så resten av HP-filmerna ska jag klämma de resterande dagarna som jag är ledig. Börjar jobba på onsdag och det ska bli SÅ skönt, älskar verkligen mitt jobb. Saknar jobbet, kollegorna och ungdomarna nått alldeles grymt mycket. Jag gillar att vara hemma också, men trivs ohyggligt på jobbet.

Inte har det blivit städning i dag heller, det får bli i morgon, om jag ser nåt vill säga. I morgon är ju Robban hemma och det är mycket roligare om man är två =)

Längtar till Robban får pengar (på måndag typ), då ska vi handla inför den smärre omstruktureringen som ska göras på övervåningen.  Vi ska sätta upp en vägg i vårt sovrum så det blir två mindre rum, Kajsa och Linus ska ta varsitt rum där. Jag och Robban ska ta Linus gamla rum, äntligen en dörr att stänga. Lukas gamla rum ska bli garderob och där garderoberna är nu ska vi riva och göra TV-spelshörna. Lukas rum nere i källaren är snart klart och vi har lagt nytt golv i replokalen. Så det är mycket som görs här hemma just nu, men det är kul. Nu måste jag gå och tvätta ögat, jag ser knappt något, surt!

Kommentarer
Postat av: janna

Usch, jobbigt med ögoninflammation!

2009-01-02 @ 22:03:17
URL: http://jannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0