Jobbar i morgon..

..har bestämt mig. Är alldeles för spänd för att vara hemma och vara sjuk. Ska bli så kul att träffa alla igen. Får se hur onda ögat mår, risken är stor att jag går omkring och ser alldeles bakis och jävlig ut. Bakisröda ögon, lite småyr och lukta illa ur munnen =) Ja, det där kräver förklaring. Med bara 500 kcal om dagen blir i alla fall jag lite disträ och yr, och när ketoner frigörs i kroppen märks det bla på att man luktar lite illa ur munnen. Ögonen, ja ni vet...Så vi får se vad mina kollegor anser om nya fräscha Linda =)

Vikt
Bara två dagar kvar och jag kan knappt vänta innan det är klart! På lördag ska vi ju fira Lukas och Lukas pappa med sambo ska antagligen komma hit och käka lite och ev dricka ett glas vin, så risken finns att lördagen kan bli liiite onyttig. Men det tycker jag att jag är värd efter en vecka i pulverhelvete. Jag tror dessutom inte att jag förstör min viktminskning så drastiskt på en dag. Har hört att en ätardag är bra för viktminskningen.

Nu ska jag sova, eller rättare sagt se om Robban är lite inne på samma sak som jag innan vi somnar ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0