Jobbigt...

..det är jobbigt att jobba, det är som att ha grus i ögonen! Jag ser nätt och jämt eleverna. Mycket störande. Sen är jag hungrig *bara en dag kvar!* och även fast man varit ledig så långe så saknar jag lite motivation, just nu i alla fall. Det går väl över, måste komma igång, trögstartad. Lukas ligger hemma och har magsjuka, fy om jag också får det. Vore väl toppen, först superdiet, sen magsjuka på det, då borde jag gå ner massor =) Fundera på att sluta runt 3 idag och promenera till stan, Ska köpa ramar till två bilder på barnen.

Jaja, måste jobba vidare *söker motivation*

Kommentarer
Postat av: Catarina

Men erkänn att det är kul..;)

2009-01-07 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0