Liiite bättre nu..

.. jag VET att man rent mentalt kan flytta berg. När jag får svackor brukar jag försöka jobba bort det mentalt. Har hållit på lite med mental träning och försöker utnyttja det så bra jag kan. Jag VET att det är jag själv som tillåter mig själv att må dåligt och jag vet också att det är jag själv som kan få mig att må bra. Eftersom jag har kapaciteten att ändra mitt mående kan man undra varför jag inte gör det? Det är mitt huvud, mina spöken. Jag VET att jag KAN må bra, fokus på det!

Catarina! Jag har ju aldrig tid att komma känns det som, idag kommer barnen och du vet hur det är,stress jämt. Men jag ska boka in en kväll då du ska få utöva det där på mig, absolut! Jag om nån tror att sånt funkar!

Ellenor! *Stöttar dig* både i din fobi och i din svacka. Jag vet att det snart händer nåt kul för dig, jag lovar! Sen tycker jag att när det ljusnar lite ute kan vi börja boka in lite promenader på kvällarna, en deal som gör att vi måste ta oss ut och röra på oss, vad tycker du om det? *Kram*

Kommentarer
Postat av: Ellenor



Den där dealen låter väldigt bra!

Måste börja röra på fettet nu =)

2009-01-14 @ 21:18:54
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0