Rapport idag!

Först och främst.. jag har INTE magsjuka =) Yes säger jag. Klarar jag mig bara tills i morgon så borde det vara grönt sen. Lukas fick magsjuka 2 dagar efter Mira, som hade magsjuka i söndags. Lukas hade magsjuka på tisdagnatt. *håller tummarna*

Vikt!
Ja, hur har det gått nu då... jag vägde mig i morse, och Robban också. Robban hade inte gått ner utan faktiskt upp?! ½ - 1 kg, men vår våg är lite konstig. Men han står på strax under 93 kg, vilket är jättebra. Själv har jag gått ner... en del... men har jag gått ner det jag ville? Är jag nere på mina 75 kg?? *Trumvirvlar*.... Ja, typ =) Ok, nåt gram över, men det är helt ok. Mina julkg är borta och jag väger som jag gjorde före jul och fortsätter nu min kamp mot de sista kilona. Jag vill ner till 70, men är SÅ nöjd med 73 också. 73 är en bra trivselvikt för mig. Så det är ju bara 2 kg kvar i såna fall. Nu börjar dock utmaningen. Under den närmsta veckan kommer glykogenlager att fyllas på (dvs vätska och annat som försvunnit iom att jag ätit så få kacl) så det gäller att fortsätta att gå ner i fett. Väger jag lika mycket nästa fredag är jag mkt nöjd. (Fett ex -1,5 + 1.5 i vätska osv = + - 0) hoppas ni förstår den avancerade uträkningen. Nu ska jag fika med mina kollegor, eller sitta och titta på när de fikar! Har mer att skriva om idag så förvanta er fler inlägg, om jag hinner =) 

Kommentarer
Postat av: Ellenor

skönt att höra =)

2009-01-09 @ 08:40:04
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0