Så var det måndag igen..

.. iof är det inte så hemskt som det låtar. Har lektion nu, men eleverna arbetar på egen hand. Har för en gång skull inte så mycket som ligger och är ogjort, i jobbet alltså. Jag har inga arbeten som ska rättas, ingen planering som måste göras, jag är klar med allt!? Hur är det möjligt? Jaja, jag vet ju att snart får massor att göra.

Annars är det rätt lugnt. Vi ska repa ikväll, repa och köra ett piano jag köpt till skolan. Tre nya låtar har vi som ska repas in, Thin Lizzy - Jailbreak, The Trooper - Iron Maiden, Paint it Black - Rolling Stones. Har ju en spelning i slutet av februari. Det ska bli kul, det var länge sedan vi hade en spelning nu, lucia var sist.

Ätning och vikthysterin går ganska bra nu, hetsåt inte så mycket i helgen, har jag haft en bra helg och det brukar resultera i en bra vecka. Iof har jag ibland en tendens att inte köra så strikt veckan efter en "bra" helg och då brukar det straffa sig i slutänden ändå eftersom jag mår dåligt i slutet av veckan då istället.


Nu ska jag fortsätta jobba....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0