Svacka igår

Igår kväll bestämde jag mig för att återgå till mat, soppa är inget värdig sätt att leva! Tänkte att äter jag bara rätt så kommer jag att gå ner mina kg ändå. I morse när jag vaknade hade jag en annan åsikt, fan 7 dagar ska jag väl klara. Blev tjurig, irriterad och arg. Dessutom jag inte gått ner mina julkilon än, så det motiverade mig att fortsätta med dessa soppor, hatar den soppsmaken jag äter! Robban vägde sig också i morse och väger numera ca 1 kg mindre än när vi träffades för snart 3 år sen, duktiga Robban. Själv är jag avundsjuk och sur, ja, jag kan inte hjälpa det, primitiva känslor. Men jag gläds med honom också, han är mycket snyggare när ansiktet får markantare drag =)

Annars mår jag hyfsat, funderar fram och tillbaka om jag ska jobba i morgon, tror det. Är fortfarande väldigt rödögd och ser lite simmigt med det onda ögat. Dessutom är jag supertorr runt ögonen, fnasig och torr. Behövs mycket smink för att få bort det. Men ska jag jobba så ska jag minsann täcka mina fula torrområden i ansiktet, det är viktigt för mig att se bra ut.

Jaha, vad mer då... vi ska nu fara till stan och hämta Jeppe som varit i Gävle och hälsat på bror Jens. Jag ska köpa gardinupphägningsgrejer på IKEA så att jag får upp gardinerna och Robban ska köpa en termostat till bilen, den är superkall just nu. Alldeles rätt tillfälle att gå sönder!

Börjar ladda för en spelning vi har i februari, det ska bli kul. Har inte spelat sen lucia. Då ska jag vara smal och snygg =) (för smal är ju synonymt med snygg =)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag är med...men jag måste också bli snygg först..:)

2009-01-06 @ 22:09:34
Postat av: Catarina

Kul...svarade på fel dag...jag menade vindrickningen nu...

2009-01-06 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0