Trött...

...det får bli ett kort inlägg idag. Jag är trött... Igår var jag ut, på krogen, men INTE med jobbet, en luring =) Jag skrev så i min blogg för att lura min kära vän Ellenor som läser här ; ) Vi hade nämligen planerat en möhippa för henne. Så jag åkte till henne och hon trodde att hon skulle färga håret på mig. Men icke sa nick. Jag sa åt henne att duscha iordning sig för att vi skulle ta bussen till stan. 16:35 åkte vi inte till stan, laddade för fest och med ett par cider innanför västen. Först på Statshuset på After Work, dit kom även några andra vänner. Ellenor överraskades gång efter annan =) Sen vidare på O´learys och mat. Sen gick vi på Daltons där vi sjöng karaoke hela natten, det var superkul och jag är mycket nöjd med tillställningen! Idag har jag dock jobbat, öppet hus på jobbet. Det har varit lite trögt, men också roligt. Fick möjlighet att sitta och spela och sjunga med några elever, sånt jag aldrig hinner med annars. Håller på att dra igång lite musikverksamhet bland eleverna. Nu har jag precis kommit hem, är dötrött. Ska spela lite gitarr, har fått nytändning. Dessutom ska jag och Ellenor börja repa lite trubadurande igen för att kunna uppträda, så det gäller att börja öva upp fingerfärdigheterna igen.

Nu ska jag ta en värktablett (har ont i magen) sen ska jag se film och mysa med gubben hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0