Utslag

Upptäckte precis att jag har fått utslag över hela kroppen! Antar att det är allergi mot penicillin, har haft det förr men mot en anna sort. Sitter på jobbet och blir mer och mer rödprickig, skitsnyggt =) Funderar på att åka hem efter sista lektionen, typ vid två. Fast det är besvärligt när man samåker, åker ju med både Robban och Jeppe. Får se, blir utslagen värre tar jag bussen hem, det är inte kul om de börjar klia.

Vikt
Är på lite halvdåligt humör idag, rannsakar jag mig själv är det nästan bara en sak som får mig på dåligt humör, min vikt och kroppsuppfattning. Helgen har inte gått så bra, blev rätt mycket äta och dricka. Nu idag kan jag inte ha några kläder alls, allt sitter illa och jag är irriterad över det. Sen är jag irriterad över att jag inte får äta NÄR och SOM jag vill, hatar mitt beroende. Har bara lust att skita i allt, blir irriterad. Varför kan jag inte bara njuta av livet? Nä, jag måste alltid se till så att jag mår lite dåligt, mentalt. Är trött på det, min vikt och mina tankar om det som tar upp all min energi. Tänker på det varje dag, timma och nästan minut! Varför ska det ta sån tid och energi, önskar man kunde radera det ur medvetandet. Är irriterad idag, önskar att jag vägde mindre. Det jag gick ner förra veckan, allt mitt slit känns förgäves nu. Känns som att jag gått upp allt. Robban säger att vi ska sluta väga oss. Kan inte släppa den kontrollen, då vet jag ju aldrig hur jag ska må? Konstigt det där...  

Jaja, nu ska jag gå och äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robban är en klok man. jag har ju en lite teori att man inte går ner i vikt om man tänker på det hela tiden... men å andra sidan är jag ju ingen direkt expert, men jag vet ju iaf att man blir gladare om man inte tänker och inte bryr sig så mkt om vikten:) kram kram

2009-01-12 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0