Forts.

Ja, jag har kommit till söndag på vår semester. Då åkte vi tille tt ställe utanför Varberg som heter Fun City, ett slags bad, äventyrs, cirkusställe. Det fanns lite allt möjligt där. Det kändes rätt att göra något redan första dagen, efter två dagars resa! Vi hade helt OK väder och jag klarade mig bra trots tjockismage =) 

Lite kort...

Kajsa-Linn älskade denna karusell, hon tyckte att barnkarusellerna var barnsliga! =)


 




Rodel fanns det också, alla åkte, utan jag såklart..



Fyrhjuling åkte Kajsa-Linn och Robban, Robban körde så fort så hon började gråta! Jag var tvungen att säga till på skarpen =)


Grabbarna körde lacerzon, för små mössor =)



Kamelridning hör till!



"Värstingkarusellen" Kajsa-Linn åkte flera ggr. En blandning av bergochdalbana och virvelvind.


 
Så, nu tar vi måndag nästa gång. Ska åka in till stan med Linus och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0