Vart var vi nu...

... jag hinner då aldrig skriva klart denna semesterberättelse =)

Jo, vi hade hunnit till onsdag. På onsdagen for vi ut och badade i havet igen. Men det var inte så bra väder, så vi åkte tillbaka till Varberg och gjorde stan. Vi var på alla sevärdheter, exempelvis fästningen och museet som ligger där och ett kallbadus.

 



Torsdag for vi till Ullared. Ja, det var en stor affär, men alldeles överskattad! Som ett stort Rusta ungefär, men det var roligt att ha varit där i alla fall. Vi handlade inget, ändå kostade det 500 kr =)

Fredag packade vi ihop och åkte mot Örebro, det var verkligen skitväder! I Örebro sov vi i en stuga vi hyrt, vid det laget var vi alla rätt nöjda och trötta. Käka de McD och somnade rätt tidigt.



På lördagen for vi till Gustavsberg, ett äventysbad i Örebro. Det var väldigt kul. Sen drog vi hem! Det var så skönt att komma hem ska ni veta! 


Vad har hänt mer...

Jo, för två veckor sen hade vi lite grillfest här hemma, det var mycket trevligt. Ellenor och Martin, Margona och Thomas, Erik, Andreas och lille Per var här. Vi grillade, satt och surrade och sjöng karaoke =) Det var en mycket lyckad kväll. Fundera på att göra om det snart igen, kanske kräftskiva?

Sen dess har vi renoverat och renoverat. Vi har gjort om i vårt sovrum, och det är verkligen mer jobb än man tänker sig. Helt nya möbler (endel inköpta, en del omgjorda). Vi är snart klar med det. Så snart det är klart ska vi börja med sista rummet, bebisrummet. Tapeter är inköpta! Om jag komemr ihåg det ska jag lägga ut kort framöver.

Min lillasyster Janna är här, det är trevligt med sällskapet. Igår såg vi fredag den 13:e, men hon tittade nog mer ner i kudden än på tv:n =) Jag är också ganska fjantig när det kommer till skräckfilm, men hon är extrem! Hon vagade inte ens se "bakom kulisserna" extramaterialet =) Ikväll ska vi se ännu en skräckis, den är nog värre =) Welcome to the jungle heter den.

Nu ska jag städa hela huset, jag älskar när det är färdigstädat! Medan vi har renoverat har det knappt blivit någon städning alls. Så nu ska här röjas! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Margona

Ja de va en jätte lyckad kväll! :) Måste göras om:) Kräftskiva låter underbart o gott:)

2009-07-28 @ 13:46:29
URL: http://annamargonarensbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0