Dåligt internet!

Ja, som de flesta förstått har jag slutat jobba nu, vilket innebär att jag har ett mycket sämre internet som inte vill fungera så ofta. Just nu sitter jag på badhuset i Stöde och väntar på Kajsa-Linn som går på simskola. Sen ska vi vara på utebadet och bada. Robban är inne i stan på arbetsförmedlingen och kommer hit sen. Just nu spöregnar det ute, vilket inte är så roligt om man ska bada =( Men K-L brukar inte bry sig.

Vad har hänt sen sist då? Jo, de sista dagarna på jobbet,  alltså mån-ons förra veckan, var hela jobbet till Södertälje. Alla Baggiumskolor samlas en gång om år (lärarna alltså) och har konferens, föreläsning, fest! och det är mycket trevligt. Det innebär mycket fika/mat, bo på hotell, slappa (till viss det) lyxiga tre-rätters på fina restauranger o.s.v. Det är helt klart trevligt!

Sen i torsdags har jag alltså sommarlov! Det känns helt otroligt skönt. I fredags (midsommar) var vi hos Robbans moster. Där träffas stor det av hans släkt, vi leker, tävlar, äter gott, sjunger och umgås. Mycket trevligt. Iof for vi hem redan vid halv 11, då var jag rätt nöjd! 

Sen har vi renoverat uppe. Där vi tidigare hade inbyggd garderob har vi nu tapetserat och ställt in soffa, bord, TV-bänk, databord. Där blir barnens TV-spel och datorhörna. Efter det ska vi tapetsera vårt rum och i morgon köper vi ny säng till oss. Kul! Sen ska bebisrummet göras iordning, SEN är vi klara =) För nu....

Nu är K-L klar, bäst att fånga upp henne!

Hej! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det händer saker hos er.Vi kommer väl upp och kikar framöver vad ni haft för er. Jag vill också ha sommarlov, timmarna går långsamt nu när det börjar närma sig semester:)

2009-06-23 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0