Liten uppdatering!

  1. Jag har varit i Göteborg med mina elever, sön - tisd.
  2. Jobbade hemma igår, onsdag.
  3. Är tillbaka på jobbet idag, torsdag, så fruktansvärt less på att jobba, vill vara ledig!
  4. Hade en alldeles härlig helg, var iof ner till Hudik och jobbade...
  5. Inväntar med glädje skattepengarna, så mycket att göra med de pengarna, skulle behöva dubbelt så mycket...
  6. Hektisk vecka framför mig, studentmiddag, vårshow, studenten och avslutningar
  7. Linus hade upptradande på måndagskväll, spelade gitarr, han var väldigt duktig. Mycket bättre än de andra i i fyran, mycket bättre än femmorna, mycket bättre än sexorna! Jag har två musikgenier till barn! Om jag får till det kan jag lägg ut klippet.
  8. Lukas spelade in sin alldeles egna låt i musikstudio i måndags med bandet, lägger ut en länk på youtube när jag hittar den =)
  9. I måndags fick Robban veta att han inte fick stämpla i sommar, kaos!! Vi bryter ihop, lite smått...
  10. I går hittade vi ett ev. kryphål, vi får hoppas att det funkar annars blir det en fattig sommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0