Kära SOMMARLOV! Var är du?

Jag vill verkligen ha sommarlov!

Jag älskar att vara hemma, jag älskar att vara ute, greja, sola, låta dörren stå öppen... Jag vill inte jobba nu, vill vara hemma.

Vi ska bygga uteplats på nersidan, längtar tills det är klart. Göra klart uppe i hallen. Ska snart börja riva garderoben, sen nya tapeter och delvis nytt golv. Jag vill ha en miljon!! Allt kostar pengar.

I fredags åt vi hos Robbans föräldrar. Vi började prata om barnvagn, då säger Robbans snälla mamma: farmor ska köpa en barnvagn till bebisen! Tjoho! DÅ slipper vi den utgiften =) Tänkte fara och beställa efter UL:et

I helgen har vi annars tagit det lugnt, mest varit hemma och donat. Var på 40-årsfest i lördags, trevligt. På 1-årsfest i går, trevligt... mycket fika blir det! Men det är lungt, magen är rätt stor ändå =) Träffade iof några kompisar som vi inte sett på ett tag, hon sa att det knappt syntes på mig att jag är gravid!

Jaja, tredagarsvecka! Alltid efterlängtat. På fredags spelar Lukas igen, här i stan, på lördag spelar Robban. På söndag ska jag jobba (homeparty). 

Nä, nu ska jag rätta och sätta betyg, jobba måsa man ju också =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0