En kort uppdatering

Ja, som ni ser så är det inte så mycket aktivitet på denna blogg, skit samma.

Mycket har hänt och händer fortfarande.

Min ÄLSKADE farfar har dött, i början av veckan. Han skulle inte dö, ja.. svårt att förklara, men just MIN farfar skulle inte dö. Ni som vet, förstår. Det är mycket inför det. Begravning den 26:e, skrivas dödsannons, minnesord. Jag skulle vilja sjunga på begravningen, men klarar man det? Vet inte... Begravning två dagar innan min förlossning, går det?

Lukas, min älskade pojk, som jag gråtit för din skull. Lugn, det är inget allvarligt... Han är under utredning dock, för diagnos. Vi SLITER ihjäl oss, allihopa därhemma, allra mest han skulle jag tro. Möte med skola, läkarbesök, ständig kamp med läxor, prov och allt som inte fungerar... Han gör det så bra, så bra ... ändå...

Familjen - inte min närmsta dock, men den som man har näst närmst. Vissa bara slukar energi! Jag tänker sluta tänka på dig... och på dig... två personer med samma symptom, men olika sjukdomar. Att ni två inte kan se hur lika ni är. Ni tror att ni är längst ifrån varandra, men vi som står på sidan och ser på ser ju att ni agerar exakt likadant och är exakt lika sjuka, fast i olika sjukdomar. Jag har inte tid för er.

Jobbet - jag måste blir klar...kommer inte hinna... jag kommer inte kunna vara ledig, inte helt. Jag ska starta upp ett nytt program inför hösten, massor med jobb. Roligt - men krävande.

Ja, jag orkar inte skriva mer ingående om allt, kan väl säga att det är mycket nu...

Ta hand om era nära och kära, man vet aldrig när något händer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

This is my thanks - Sanna nielsen

2009-10-17 @ 10:48:12
Postat av: Catarina

Linda, kan vi träffas någon dag? En lunch kanske? Sköt om dig.

/C

2009-10-17 @ 17:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0