34 år...

...jaha, så då är man 34 år, men herregud, vad är väl det! Det är väl ingen ålder. Jag känner mig faktiskt inte ett dugg äldre än 20! Jo, jag har mer koll nu än när jag var 20. Jag skulle helt ärligt inte vilja byta med en 20 åring, eller en tonåring. Man får ju återuppleva tonåren när man har en tonåring här hemma. Det är jättecharmigt det han får uppleva, han njuter och våndas om vartannat. Det är verkligen roligt att få uppleva det med honom MEN jag skulle inte vilja vara där igen.

I lördags var vi upp till min syster i Östersund, det var så himla mysigt och trevligt. Vänner kommer och går, men syskon har man för alltid! Jag tycker verkligen om min storasyster och önskar faktiskt att vi skulle träffas oftare. Vi träffas inte så ofta, båda har ju fullt upp på sitt håll. Men när vi väl gör det är det alltid lika roligt. Vi firade jul där förra året, det var en toppenjul. Jag hittade ett fint kort på mig och syrran, det ser ut som vi festade hårt! Vilket vi inte gjorde, vi hade knappt druckit nåt alls. Det är i alla fall ett fint kort =)




Lite blandade kort....

















Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis på födelsedagen! syns på lördag!

2009-09-03 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0