Födelsedag

Robban har åkt med sin skola på läger, kommer hem på fredag =( Det känns lite tungt. Det blir jag som får ta allt där hemma tills han kommer hem. Iof hjälper grabbarna till en del, Lukas har faktiskt mognat en del under sommaren tycker jag. På torsdag fyller jag år. Då är ingen hemma, förutom jag och Lukas. Supersynd om mig är det...

Funderar på att dra med honom till stan, gå ut och äta och gå på bio, bara för att göra nåt annat än att sitta hemma och tycka synd om mig själv. Jag vet att det inte är något märkvärdigt med att fylla år, men jag ÄLSKAR att fylla år och bli uppvaktad. Det är så många som bara ignorerar födelsedagen och helst bara vill glömma bort den. Inte jag, en gång om år kan man väl få bli totalt ompysslad! Robban har lite dåligt samvete så på lördag ska han gottgöra mig har han sagt, vi får se =) Lite deprimerande är det allt. Men å andra sidan kan jag och Lucke få lite kvalitetstid tillsammans, det kan vi behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0