Ingen magsjuka =)

Inte än så länge i alla fall, skönt. For till stan gjorde jag också. Det gick fint.

Just nu är jag sjukt less på mig själv, vill ha en totalförändring! Jag vill ta bort 20 kg i vikt, jag vill ändra frisyr helt, jag vill bli härligt solbrun och sen skulle jag vilja komma in i ett skitbra flow med mat - träning - vikt, forever typ. Tokless på att aldrig bli nöjd. Jag har bantat konstant de senaste 10 åren, det är en sån stor del av mitt liv och jag är så förbannat less på det. Undra hur många 100 kg man gått ner egentligen, upp-ner-upp-ner... Men innan jag blev med barn var jag ju "normal", varför var jag inte nöjd då? Inte ett dugg nöjd var jag, ville hela tiden ner, bort med mer. Nu skulle jag vara överlycklig om jag vägde så lite som då, det går så tröööögt. Men man får väl ladda på sig motivationsvästen och glatt ta fram mantrat "jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!jagharjuiallafallgåttner8kg... alltidnåt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0