Jaha, ny vecka!

Igår var jag iväg och vägde mig. Jag är både stolt och besviken över resultatet, hur går det ihop, schitzofren? Alltså, för ca 2 veckor sen slutade jag amma, helt. Hon vill helt enkelt inte mer. Det var ju klurigt då med maten, jag gick upp ca 2 kg? Kanske inte helt konstigt med tanke på amningen. Besviken och bestört tog jag i med alla krafter för att få de extrakilona att försvinna. Igår hade jag (enligt vågen hemma) bara 2 hg kvar och det i sig får man väl ändå se som något positivt? Eller hur. Så nu börjar jag liksom om. Det jag lagt in nu är minst 60 min promenad varje dag och det är det jag ska gå ut och ta itu med nu. Enligt VVs våg hade jag gått ner 0,1, så på det hela taget är jag väl nöjd. Detta går så mycket segare än jag tänkt, men så är det ibland.
Annars händer som vanligt massor!! En sammanfattning!

Tjejfest på fredag, fan vad jag ser fram emot det!!!!
Min syster har fått barn, i förrgår, men hon har brutit all kontakt med resten av familjen så jag lär aldrig få träffa den lilla bebisen, känns konstigt.
Robban fyller 35 år på söndag - vad ska jag köpa!?
Jag börjar jobba den 7 juni - då ska ytterligare 5 kg vara borta
Jag har fått en finare kontakt med min lillasyster Jo än jag haft på länge (kram)
Är så glad för mina fina syskon!! (Ja inte min syster som brutit med oss, henne förstår jag mig inte på, men men, hennes val...)

Resultat:
Linda -8,4
Robban - 7,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0