Magsjuka

Idag känns det som att jag har magsjuka, men det har jag säkert inte. Alla i hela familjen har haft, utspritt på några veckor . Idag ska jag till stan och träffa mina medkollegor på himmelriket och såklart känns det som att jag drabbats. Ska man våga sig in till stan eller ej, det är frågan. Lukas hade magsjuka senast i förrgår. Vore rent ut sagt urtråkigt om man sitter där med kollegorna och käkar lunch och känner hur allt bara vänder sig! Äh, om man intalar sig att man inte har magsjuka kanske den håller isig bort =)

Jag har inte vägt mig heller, skitpåsk. Är världens mest misslyckade bantera just nu. Eller var det under påsk i alla fall. Nu har jag skärpt mig sen i måndags och nästa tisdag ska jag vägas. Har jag inte gått ner då kommer jag börja karva i fettet med kniv! =)

Nä, nu blir det väl till att göra sig klar ändå då, vore skittrevligt att faktiskt åka in till stan idag.

Over and...

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Inte för att jag haft några större viktproblem, men tio extrakilon har jag haft. Men har du inte nyligen fått barn? Det tar minst ett år innan kroppen är återställd. Och en annan sak som kanske kan vara en motivation; lägg undan vågen ett tag, haka inte upp dig på kilon. Hur känns kläderna? Blir de större eller mindre? Kanske ska du prova måttbandet istället. Där kanske du kan se att det hänt något=)Det är inte alltid det minskar kilon på en gång men däremot centimetrar=) Lycka till!

2010-04-21 @ 09:13:00
URL: http://http://ida-mariesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0