Ny vägning igen..

...och jag har inget negativt att presentera för er, snarare tvärtom =) Jag hade gått ner 0,8, vilket är helt OK. Visst, jag _hade_ som mål att gå ner 10 kg till denna helg, men det kunde man räkna ut skulle vara svårt att ta. Jag är nöjd ändå, sätter nya mål. Nu vill jag ha gått ner 10 kg till den 27 mars istället, för då händer det något kul =)

Det händer roliga saker redan  nu till helgen. Mitt ex ringde och frågade om jag ville ha ett presentkort på södra bergets spa, det var egenltigen Monicas (hans tjej) men hon skulle inte hinna utnyttja det, det går ut på söndag, så JA tack, sa jag. På lördag åker jag och Robban på spa (han får iof betala, men det kan det vara värt) och kommer vara där i x antal timmar. De hade lite allt möjligt där, turkisk/romersk ångbastu, japansk tvagning, torrbastu, bad i kall- och varmpool, bubbelpool och 40-gradig terasspool. Aktiviteter som; yoga i alla former, qi gong, do in, tai chi, chi ball, aerobics och bodystretching mm. Det ingår också örtte, frukt, kall dryck, tvål, schampo, balsam, bodylotion samt lån av badrock och frottéhandduk. Jag ska NJUTA och ha det skönt. Jag ska bessutom städa hela huset i morgon och på fredag så helgen blir helt ledig och fri =) Sen på lördagkväll ska vi till min ex 40-årsfest, ser jag verkligen fram emot! Så livet känns helt ok just nu =) BTW, Robban hade också gått ner, 1 kg =)

Nä nu ska jag lägga mig och kika på OS, har lite ångest för att det snart är slut =( Men men...

Resultat

Robban: - 7,5 kg (-5,5 till delmål den 27 mars)

Linda: - 5,9 kg (-4,1 till delmål 27 mars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0