OS och sånt

Ja, det blev ingen rapport av vikten förra vecka, men det var för att jag inte vägde mig. Det kom något i vägen så jag kunde inte åka in till stan. Men på onsdag blir det! Ser fram emot domen med skräckblandad förtjusning.

Nu när man är hemma på dagarna så blir det himla mycket OS-tittande, mest hela tiden. Har aldrig följt OS så noga som nu, men det är rätt kul faktiskt.

Lukas är i Umeå och praoar, det är väl sisodär av olika skäl. Nästa vecka ska han ner till Gävle och bo hos en vilt främmande människa som han endast pratat med på telefon, det känns ändå mer tryggt. Ja, av olika skäl som sagt. Nu orkar jag inte skriva mer i dag. Kabeln till min egen dator har i vanlig ordning nästan brunnit upp, därför blir det lite smått med uppdateringar. Åter onsdag...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0