Så var man på banan ordentligt!

Ja, det är så det känns =) Har varit och vägt mig idag och det gick bra! Var lite nervöst, för jag tycker att jag har ätit lite för mycket. Men tydligen var det alldeles lagom mycket (litet) för jag hade gått ner 1,2 kg =) Det känns niiiiice.... Iof känns det inte så jättemycket på kläderna än, men ett par kg till så. Liiite känns det allt. Robban vägde sig också idag och för honom går det också bra! 1,5 kg hade försvunnit från honom. Såhär ser resultaten ut just nu då.

Linda: - 4,1 kg
Robban: - 5 kg

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Snubblade in på din blogg och upptäckte att jag kände igen din dotter Kajsa-Linn. Vi är också Stöde-bor , har bla en son som heter Douglas som går uppe på Paviljongen.

Tror dom gick samtidigt på knutis som små..

Såg att du även har en liten , samma här..är mammaledig med Douglas småbrorsor som nu är 2 månader gamla :)

Fin blogg förresten!

2010-02-04 @ 08:26:37
URL: http://mortill4.bloggplatsen.se/
Postat av: Jenny

Fan va bra Linda!! :)

2010-02-04 @ 09:34:28
URL: http://metrobloggen.se/hosjenny
Postat av: Linda

Hej igen!



Jag känner inte heller många här i Stöde , är ursprungligen från Stockholm men nu har vi bott här i Sundsvall i 5 år!

Vi bor på Norromängsvägen , vart bor ni?

Tänkte försöka ta mig ner till öppna förskolan nån dag..är du där något?

Vilka dagar och tider har dom öppet och hur funkar det liksom?

Ha en bra dag!

2010-02-08 @ 11:41:45
URL: http://mortill4.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0