Ännu en skön och lugn...

...lördagskväll. Har faktiskt ingen större längtan till uteliv, inte just idag i alla fall. Idag har jag och barnen varit ensamma, ja inte Lukas då, han är på konfirmationsläger. Vi har idag varit ute en sväng, Kajsa-Linn åkte skidor, jag och Wilda-Li tog vagnen. Sen eldade vi lite skräp och grejade. Sen gick vi in och lunchade rester med Linus. 1½ vecka med VV och ännu en lördag har snart gått. Det går bra, hittills, det känns helt ok att köra VV. Det enda som är lite buttert är antalet kg jag måste ner. Ibland känns det lite väl många och tröstlöst. 

Idag har jag soreterat klart alla våra kort, från 2002 och fram till nu. Det har taigt sina timmar kan jag säga. Sen ska jag sortera film som vi filmat, men det tar nog inte lika lång tid. Jag har även installerat om datorn uppe, skitdator. Den ska Kajsa-Linn få ta över nu. Robban ska in till stan och köpa en dator i morgon, han har ju börjat en tvåårig utbildning på universitetet, ljud och musikdesign heter den och där krävs det att han har en bra dator och en massa annan utrustning, så det är väl bara att skaffa. Sen ska ju Lukas köpa en egen dator och den andra datorn vi har upp är även den ominstallerad så den få Linus överta. Så då kan alla ha varsinn dator! Nu sitter alla vid min dator, för den är ju bärbar. 

Lägger in lite bilder på mig, såhär vill jag se ut igen, det är klart att det är möjligt, eller hur??









Målet är i sikte

 

Kommentarer
Postat av: Margona

Snyggis! Linda de är verkligen inte omöjligt för dig att få tillbaka din kropp så som du vill se ut, bara viljan finns !:)

2010-01-26 @ 16:57:14
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0