Attans vad tiden går fort!

Hinner inte uppdatera bloggen så ofta som jag vill. För det första är det svårt att sitta vid datorn när gumman är vaken, hon kräver uppmärksamhet! När hon sover, vilket hon gör bara korta stunder på dagen, rusar man på för att hinna med allt som man inte hinner med annars, tvätt, städ... Men jag gör en liten uppdatering. Idag ska jag och lillfisen ta tåget in till stan för min invägning på vv, det känns skönt på ett sätt men lite sorgset på ett sätt. Jag är ju gammal matmissbrukare och det känns trist att inte kunna äta som jag vill, jag blir lycklig av att äta, precis som en alkoholist blir lycklig av sprit. Men baksidan är att det frambringar lika mycket ångest som lycka och än mer ångest när kilorna lägger på sig. Så här är jag nu, ska mota Olle i grin´och köra vv nu innan man rullar fram av fett och knaprar ångestabletter dagarna i ända =) mer sen, nu kallar Wilda-Li på uppmärksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0