Invägd!

Så var man invägd vid VV, jag kan säga att det var värre än jag trodde. Jag tänker inte skriva ut några siffror, inte just nu, det vågar jag inte. Men när jag gått ner kan jag avslöja. Kan säga att jag ska ner mer än 10 kg, så första målet är att gå ner 10 kg och det tänker jag göra tills mitt ex 40 årsfest som är sista helgen i februari. Det är 6 veckor dit så det borde ju gå =) Med lite jävlaranamma. Ok, minst 5 kg då, men helst 10.

Ja, första dagen har snart gått och det går rätt bra. Jag ammar ju, vilket innebär att jag får äta så mycket mer, idag har jag ex. inte ätit alla min ProPoints, som det heter. Vill att tiden ska rinna iväg så att jag får väga mig igen, första veckan brukar ju alltid gå bra, de två första veckorna, efter det känns det som att det verkligen börjar ta.

Lite allmänt. Robban har kommit in på en utbildning på universitetet, Musik och ljuddesign heter den, en tvåårig utbildning. Får se vad den ger. Problemet är att han måste köpa ny dator och inspelningsutrustning, dyrt. Sen går han ju fortfarande i Härnösand en termin till så det blir lite tajt den här terminen, lite dubbelt, men det lär väl gå.

Jag har sorterat kort i datorn idag, det är såna små trevliga projekt man sysslar med som mammaledig =)

Och nu ska jag gå och sova, en ny dag väntar i morgon! Tänkte att jag ska börja gå på öppna förskolan med lilltösen, men jag väntar nog en vecka till, tänkte promenera, men vill ha det lite varmare ute först.

Just ja, på onsdag ska jag börja på pilates inne i stan, pilates/babymassage, en gång i veckan, tror det blir skoj! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0