Nu har jag vägt mig!

Och ja, det gick rätt bra. Jag hade gått ner 0,9 kg och fick en guldstjärna eftersom jag nu har gått ner 3 kg =) Jag hade dessutom en kjol ur min "vanliga" garderob idag, den satt tajt som fan, men det gjorde inget, jag var så glad att jag fick igen då så jag tog den ändå. Nu är det bara att köra på! Målet inför nästa vecka är att gå ner minst 0,7. Nya kropp - here i come! Robban hade gått ner 1 kg och har alltså gått ner 3,5 kg allt som allt.

Annars rullar väl livet på, känns som att man mest är inspärrad fortfarande, man gör inte så mycket. Just nu så spelar det inte så stor roll, jag är ganska nöjd som det är. Det som är jobbigt är väl att man som fyrbarnsmamma inte har så mycket tid, till något annat än att vara mamma, men jag längtar tills vi kan börja repa igen, jag vill upp på scen igen! Det är väl nästa mål, att få igång repande och spelandet så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0